КОМПАНИЯ ТУРАЛЫ

МАНСАП

«РЭДСО» ШЖҚ РМК кәсіби және тұлғалық өсуге ұмтылатын жігерлі, креативті және мақсатына жете білетін мамандарды тартуға мүдделі. Өз кезегінде біз жақсы еңбек жағдайларын, даму мүмкіндігін және кәсіби өсуді ұсынамыз.

БІЗДІҢ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕР ОРТАЛЫҒЫМЫЗДЫҢ БАҒА ЖЕТПЕС КАПИТАЛЫ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ!

"РЭДСО" ШЖҚ РМК БОС ОРЫНДАРЫ

  • Бос орын:
    Middle backend әзірлеушісі
    Маманға қойылатын талаптар
    • Java тәжірибесі 2 жылдан бастап
    • Spring Framework (Spring Boot, Spring Data, Spring Security)Туралы Білім
    • Деректер базасымен жұмыс тәжірибесі (PostgreSQL, MySQL, SQL Server және т. б.)
    • Нұсқаны басқару жүйелерімен (Git)жұмыс істей білу
    • REST API және SOAP әзірлеу принциптерін білу
    • Бірлік тесттерін жазу тәжірибесі (JUnit, Mockito)
    • Хабарлама кезегімен жұмыс істеу дағдылары (Kafka немесе аналогтар)
    • Техникалық деңгейде ағылшын тілін білу
    • Docker, Kubernetes тәжірибесі артықшылық болады
    • Ci/CD принциптерін білу және Jenkins немесе басқа ұқсас құралдармен жұмыс істеу тәжірибесі құпталады
    • Domain Driven Design және оның микросервистерде қолданылуы туралы білім
  • Бос орын:
    Бизнес / жүйелік талдаушы(Middle)
    Міндеттері:
    • Әзірленіп жатқан бағдарламалық қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды жинау және талдау (Тапсырыс берушілермен сұхбат жүргізу, бөгде ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау);
    • Техникалық құжаттаманы әзірлеу және жүргізу (СТПО/ПиМИ);
    • Jira-да әзірлеушілерге тапсырмалар беру, командаға кеңес беру;
    • Бизнес-процестерді модельдеу (as is / to BE), Use Case, Activity, Sequence диаграммаларын әзірлеу;
    • Тапсырыс беруші бойынша әзірленген демонстрациялар өткізу;
    • Тестілеу хаттамаларын және жобалық құжаттаманы дайындау;
    • Техникалық қолдау қызметкерлері мен Тапсырыс берушінің енгізілген БҚ бойынша консультациялары;
    • Келіссөздерге қатысу, презентациялар мен ресми хат-хабарларды дайындау;
    • Әзірлеушілермен, тетерлермен өзара әрекеттесу.

    Талаптар:
    • Жұмыс тәжірибесі 3 жылдан 6 жылға дейін;
    • PostgreSQL туралы сенімді білім;
    • API дағдылары (Postman / Insomnia);
    • Бизнес-процестерді модельдеу тәжірибесі (UML немесе ұқсас тәсілдер);
    • Техникалық құжаттаманы жазу және қолдау дағдылары;
    • Бағдарламалық жасақтаманы дамытудың өмірлік циклін және талдаушының рөлін түсіну.

    Шарттар:
    • Кесте 5/2, 8 сағаттық жұмыс күні 9:00-ден 18:00-ге дейін;
    • KPI тоқсан сайынғы бағалау;
    • Қызықты және ауқымды жобаларға қатысу;
    • Кәсіби және мансаптық өсу мүмкіндігі.
  • Бос орын:
    Жоба менеджері
    Маманға қойылатын талаптар
    • Жоғары білім (IT, экономика, менеджмент, денсаулық сақтау).
    • Жобалар мен жобалар бағдарламаларын басқару тәжірибесі
    • PMBOK, Agile әдістемелерін білу
    • АЖ-мен жұмыс тәжірибесі (енгізу, интеграциялау, сүйемелдеу) 2 жылдан бастап
    • Денсаулық сақтау және НҚА процестерін білу
    • Аналитика, есеп беру, тәуекелдер мен өзгерістерді басқару дағдылары
    • Жобалық басқару бойынша сертификаттың болуы құпталады
  • Бос орын:
    Business Analyst (Junior/Middle)
    • Жұмыс форматы: Толық уақыт, офлайн
    • Жалақы: үміткердің тәжірибесі мен шеберлігіне байланысты 350к-ден
    • Тәжірибесі: ЖОО түлегі және 2 жылдан астам
    Не істеу керек:
    • Бизнес талаптарын жинау, талдау және келісу, автоматтандыру бойынша функционалдық ерекшеліктерді дайындау;
    • BPMN негізінде бизнес-процестерді сипаттау және модельдеу, техникалық тапсырмаларды жазу;
    Әзірлеу үшін міндеттер қою;
    • Тапсырмаларды іске асырғаннан кейін тексеру;
    • Құжаттаманы әзірлеу
    • BPMN, UML, Figma және басқалары сияқты талаптарды бекіту құралдарын пайдалану.
    Бұл плюс болады:
    • API және интеграциялық шешімдерді жобалау тәжірибесі;
    • SQL сұрауларын жазу дағдылары;
    • Мәліметтер базасын қалыпқа келтіру әдістерін білу;
    • Тестілеу құралдарымен тәжірибе (мысалы, Postman, soap UI);
    • Жүйені интеграциялау принциптерін, REST/SOAP API, JSON және XML форматтарын түсіну.
  • Бос орын:
    Ақпараттық қауіпсіздікті мониторингілеу және талдау басқармасының жетекші маманы
    Негізгі міндеттер:
    • АҚ бойынша техникалық құжаттаманы әзірлеу және жүргізу:
    • Ақпараттық қауіпсіздікті басқару жүйесі (СУИБ) құжаттарының нұсқаларын әзірлеу, өзектендіру және бақылау.
    • Компанияның бірыңғай талаптары мен ішкі стандарттарына сәйкес 3-ші және 4-ші деңгейдегі құжаттаманы (рәсімдер, регламенттер, жұмыс нұсқаулықтары, әдістемелер, есептілік нысандары) жүргізу.
    • АҚ-ның барлық Құжаттамалық базасының дәйектілігі мен өзектілігін қамтамасыз ету.
    Әдістемелік жұмыс:
    • АҚ тәуекелдерін басқару, инциденттерді басқару, осалдықтарды талдау және т. б. саласында әдіснамаларды әзірлеу және енгізу.
    • Үздік тәжірибелер негізінде АҚ процестерін біріздендіру және стандарттау (ISO 27001, NIST CSF)
    АҚ тәуекелдерін басқару:
    • Ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдері картасын жүргізу және үнемі жаңарту.
    • АҚ тәуекелдерін сапалы бағалауды ұйымдастыру және жүргізу.
    • Басшылық үшін тәуекелдер туралы есептер мен аналитикалық жазбаларды дайындау.
    Сәйкестікті сақтау:
    • Ішкі аудиттерді жүргізу және ақпараттық қауіпсіздік бойынша сыртқы аудиттерге дайындыққа қатысу.
    • Құжаттаманың "Ақпараттандыру туралы" ҚР Заңының, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" ҚР Заңының, "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" ҚР Кодексінің және Қазақстан Республикасының өзге де стандарттары мен нормативтік құқықтық актілерінің талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету.
    Ұйымдастыру жұмысы:
    • Басқару және департамент бойынша құжаттаманы жүргізу.
    • Мемлекеттік / мемлекеттік емес мекемелермен өзара іс-қимыл.
    Кандидатқа қойылатын талаптар:
    • Жоғары білім (ақпараттық технологиялар, Ақпараттық қауіпсіздік, киберқауіпсіздік және т.б.).
    • Ақ саласындағы жұмыс тәжірибесі құжаттаманы жүргізуге және тәуекелдерді басқаруға баса назар аудара отырып, 2 жылдан бастап.
    Міндетті талап:
    • ISO/IEC 27001 немесе соған ұқсас стандарттарға сәйкес СУИБ құжаттамасын (саясат, процедуралар, нұсқаулар) әзірлеудің терең түсінігі мен практикалық тәжірибесі.
    • Ақ тәуекелдер картасын әзірлеу және жүргізу тәжірибесі.
    • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы ҚР заңнамасын, атап айтқанда, "Ақпараттандыру туралы" ҚР Заңын білу.
    • Ойларды жазбаша түрде нақты және құрылымдалған түрде жеткізе білу.
    • Аналитикалық ойлау, егжей-тегжейге мұқият болу, мәселелерді шешуге жүйелі көзқарас.
    • MS Office (Word, Excel, Visio немесе аналогтар) дағдылары.
    Артықшылық болады:
    • АҚ саласындағы сертификаттау (CISSP, CISM, ISO 27001 Lead Implementer/Auditor).
    • Ішкі немесе сыртқы аудиттерге қатысу тәжірибесі.
    • Техникалық құжаттаманы оқу деңгейінде ағылшын тілін білу.
Құрметті үміткерлер, егер сізді бос орын қызықтырса немесе біздің кадр резервіне кіргіңіз келсе, сіз талаптанған лауазымды көрсете отырып, түйіндемеңізді zhabiyeva_a@ezdrav.kz ,электрондық адресіне жіберулеріңізді сұраймыз.
Құрметпен,

Қазақстан Республикасының Денсаулық Сақтау министрлігі

«Республикалық электрондық денсаулық сақтау орталығы» ШЖҚ РМК кадрлар басқармасы